środa, 12 kwietnia 2017

Second hand online, czyli nietuzinkowe, letnie nowości.

Kupując w sklepach z odzieżą używaną, mamy pewność, że spotkamy kogoś innego w takiej samej sukience, bądź bluzce. Swego czasu dużo biegałam po second handach. Z jednej strony to świetny sposób na tanie zakupy, a z drugiej tak jak wspomniałam wcześniej - możemy w takich sklepach kupić naprawdę nietuzinkowe rzeczy. Jakiś czas temu pisałam o outlecie, w którym udało mi się kupić świetne, nietuzinkowe buty w super cenie

Odkąd pracuję od 8 do 16 niestety, gdy wracam z pracy, mój ulubiony second hand jest już zamknięty. A ja od tego momentu przestałam kupować rzeczy używane. Jakiś czas temu trafiłam na genialny sklep z odzieżą używaną, uwaga - online, a dokładnie mam na myśli stronę Kwietna.com. To miejsce, w którym dwa razy w tygodniu pojawia się dostawa wyśmienitych perełek i co najważniejsze, należy być czujnym, ponieważ rzeczy rozchodzą się, jak świeżę bułeczki. Dostawy są w środy i niedziele o godzinie 20. Akurat o tym czasie zawsze mam możliwość, żeby zasiąść wygodnie przed komputerem i bez wychodzenia z domu upolować, tak jak kiedyś robiłam to stacjonarnie ciekawe perełki. Wśród moich nowości znajdują się bluzki, sukienki, kombinezon, genialne, dopasowane spodnie i koszulowa tunika. Nie wspomnę o kolejnych rzeczach - bluzka i spódniczka, które właśnie do mnie idą pocztą. Już nie mogę się doczekać tych letnich stylizacji. 

Uwielbiam sklepy z odzieżą używaną, można w szybki sposób stworzyć genialną stylizację. Second handy to również skarbnice markowych rzeczy, które kupione w butiku kosztowałyby fortunę. W przypadku second hand Kwietna.com nie musimy obawiać się o jakość. Rzeczy są zadbane, wręcz w idealnym staniem. Do klienta przychodzą pachnące i pięknie zapakowane. Dodatkowo muszę również wspomnieć o wygodzie. Niestety w stacjonarnych second handach trwała walka w dzień dostawy i jak najlepsze ciuchy. Tutaj zasiadam wygodnie wieczorem przy kawie i dodaje do koszyka, to co akurat wpadło mi w oko.
second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,




second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,

second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,

second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,

second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,

second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,

second hand, sklep z odzieżą używana, second hand online, odzież używana, river island, zara, atmosphere, bluzka, dopasowane spodnie, fashion,

58 komentarzy:

  1. świetne rzeczy, ale ja jakoś nie umiem przekonać się do sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziala ta stronka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ smaczki :) Ta bluzka z czarnymi mazami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, wow, wow, CUDNE RZECZY KUPIŁAŚ!!! <3 Naprawdę mega :) Na wiosnę/lato idealne <3
    Uwielbiam SH <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde ładne rzeczy wybralas. Czasy, kiedy sh kojarzyly sie z "tandetą" juz daaaawno dawno minely :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, ten przedostatni ciuszek skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zły link masz podany :) To jest poprawny https://kwietna.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne ciuszki:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam buszować po lumpeksach, tylko takie zakupy mają to do siebie, że po kilku godzinnej wyprawie, możemy wrócić z pustymi rękami. Sklepy online to świetne rozwiązanie. Fajne zdobycze. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ubrania trafiłaś, chociaż sama nie jestem zwolenniczką Sh, nie umiem kupować w takich sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez uwielbiam kupować w sh! I mam strasznie sporo ciuszków z tych sklepów :) A ta pudrową widziałam właśnie ostatnio u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko super, ale najbardziej podoba mi się niebieska koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ciuszki znalazłaś,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo jakie śliczne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurka! Ale fajne ubrania! Zwłaszcza ta niebieska Long koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ciuszki kupiłaś;)Większość moich stylizacji tworze w oparciu o sh. Kocham styl retro i tam można trafić na takie. Na Portobello są sh z zabytkowymi i targ staroci.Jak będziesz kiedyś w Londynie to raj,bo sh Anglicy lubią i mają ich sporo i są różne. Do tego soecjalne bazary,gdzie kupisz z funta. Tu nie trzeba sporo czasu i dostawy tylko miejsce:) trudno potem w szafie...więc się ograniczam i chodzę ,tylko raz kiedyś,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne rzeczy bardzo mi się podobają a co do stronki już na nią wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna rzeczy

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Świetne zdobycze :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ahh przypomnialas mi radosc z SH bo tez dawno nie bylam :C

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka! Uwielbiam lumpeksy! :D
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. No to będę dzisiaj szperać przez ich stronę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ubrania i nie słyszałam, że teraz jest możliwość kupienia w sh online ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne ciuchy! :)

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O! Swietna opcja :-) Kupiłaś piękne rzeczy. Ja niestety muszę zawsze wszystko przymierzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wypatrzyłaś naprawdę świetne rzeczy. :) Szczególnie spodobał mi się kombinezon, biały top, jak i czarny oraz niebieska tunika. Ja uwielbiam sh! Co prawda staram się od dłuższego czasu sięgać po 1-2 rzeczy, bo szafy pękają w szwach. ;) Kupuję to, czego aktualnie potrzebuję, w dobrej cenie, stanie albo coś, co przyciąga uwagę swoim oryginalnym wzorem czy krojem. Często znajduję nowe rzeczy, z metką, które normalnie kosztowałyby naprawdę sporo. Szczególnie lubię sh za rzeczy unikatowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdziwe perełki...piękne :D Przyznam szczerze, że mam jeden ukochany Second Hand, który otwarto niedaleko mnie rok temu...wchodząc po raz pierwszy myślałam, że to normalny sklep :D Moją uwage przyciągnęły dwie sukienki na witrynie...i jakie było moje zdziwienie kiedy okazało si,ę, że rzeczy są "na wagę"...wszystkie posortowane...wszystkie idealne...jak w butiku :D Od roku to moje ulubione miejsce- uważam, ze lepiej trafić nie mogłam, bo odkąd doszedł nowy dystrybutor trafiam juz nie tylko na perełki, ale prawdziwe perły :D...a miejsce takie małe i niepozorne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne perełki :) Zazdroszczę takich dobrych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Różowa bluzeczka z mazańcami i do tego seksowne legginsy plus szpilki i zestaw na randkę gotowy! Wybrałaś perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie perełki! *.*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakupy widać udane :) Ciuszki wyglądają świetnie, czekam na sesje z ich udziałem :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! dorwałaś naprawdę świetne rzeczy! ;) zaraz ruszam przeszukać tę stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Buciki i kombinezon super! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy, zwłaszcza czarny kombinezon <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zajrzałam na tą stronkę, ale wydaje mi się, że jak na sh, to ceny są dość wysokie. :/

    Mój blog <3
    Mój instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze słyszę! Muszę koniecznie obczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdobycze. Muszę przyznać, że najlepsze koszulki, czy bluzy damskie mam właśnie z sh. Warto czasami trochę opanować nerwy by tam coś wyszukać (ja tam się czasami mocno irytuje w tłumie pchających się ludzi). :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne ciuchy:) Ja również kocham lumpeksy, przede wszystkim za element przygody, którey towarzyszy łowom:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze, zazdroszczę umiejętności kupowania w SH! Mnie nie trzeba przekonywać do zalet - i niepowtarzalność, i cena, przekonują mnie wystarczająco...Tylko nie umiem no! Nie mam cierpliwości, nie widzę nic ciekawego, i wychodzę przekonana, że nic nie ma...
    Swego czasu szukałam SH on-line ale nic z fajnymi rzeczami mi nie wpadło w oko. Dzięki za te propozycje! Obczaje na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzeczywiście piękne rzeczy! Niestety, w moim stacjonarnych sh ciężko o takie perełki, więc chyba zajrzę do tego online, chociaż nie jestem przekonana do takiej formy. Cóż, może to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam szperanie w second handach, ale niestety ostatnio mi do nich nie po drodze, więc informacja o sklepie online jest super! Piękna ta koszula w kolorze indygo. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem wielką fanką second handów - ale z takich online jeszcze nie miałam okazji korzystać. Musze koniecznie tam zajrzeć - bo widzę, że mają rzeczy idealnie trafiające w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodkie ubranka 😍 szczególnie czarna sukienka 😍


    Zapraszam do mnie !
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy wybrałaś :D Zwłaszcza bluzka w "plamki" :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko cudowne ,ja dziś też upolowałam kilka perełek dzięki córce w zasadzie ,bo miałam jej coś odebrać i zapłacić ,a znalazłam fajne ciuszki dla siebie za grosze ,fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !